Harc a pluszkilók ellen

Szerző: Anyakanyar

Címke: , , , ,




Vannak, akik egész évben fogyókúráznak, diétától diétáig tart az életük. Aztán vannak az idényfogyózók is, akik éppen a bikinibe, az alkalmi ruhába akarnak éppen belefogyni. Az ő felbukkanásuk bármelyik hónapban várható, viszont lelkesedésük éppen olyan gyorsan lankad, mint ahogyan érkezett. Az évszakok szerint azonban van egy elég erős különbség. Tavasszal a legtöbben gőzerővel vágnak bele az edzésbe, és ez a lelkesedés általában ki is tart úgy nyár elejéig. Aztán jönnek a forró nyári hónapok és ezzel együtt a plusz kilók is…  Szeptemberben pedig, amikor kiderül, hogy a kedvenc farmer nem jön ránk, mindenki a legújabb diétákat keresi és persze a leghatékonyabb edzéseket!

Ha felszaladt néhány kiló, semmi gond! Ezeket sokkal könnyebb lesz leadni, mintha megvárnánk, hogy megduplázódjon a számuk. Márpedig ez könnyen előfordulhat, ha nem cselekszünk. Lássuk, mi mindent érdemes kipróbálni!

50 perc már csodákat tesz!
Sokan az időhiányra fogják, hogy nem tudják elérni a számukra ideális testsúlyt, azonban ez csak kifogás, heti háromszor ötven perc ideje mindenkinek van a mozgásra, hiszen ezzel nem csak a testünknek teszünk jót, hanem végre szánunk egy kis időt önmagunkra is, így fittebbek és energikusabbak is leszünk! Szűcs Erika, a Summer Shape vezetője maga is megküzdött a túlsúllyal, hiszen közel 30 kilótól szabadult meg a szülés után, így jól tudja, hogy a nőket motiválni kell és olyan edzést kell nekik ajánlani, ami igazán hatásos! „A Summer Shape egy életérzés, ezt szeretnénk minden nőnek megmutatni! Amikor eldöntöttem, hogy lefogyok, azt biztosan tudtam, hogy a kardió edzéseket nem szeretem és tudom, hogy sokan vannak így. Feszengenek a konditeremben, nem szívesen mutatják meg a problémás területeket másoknak is, így inkább nem mennek el edzeni. Ezzel szemben a Summer Shape edzés sokkal látványosabb, 50 perc alatt teljesen ki tudunk kapcsolni és kétszer-háromszor annyi kalóriát tudunk elégetni, mint egy átlag edzéssel!”– árulta el Erika, aki azt is hozzátette, hogy szuper eredményeket érnek el a narancsbőrrel szemben is!



Készítsük elő az adagokat!

Ha nem is annyira a sport, mint az étkezés a gyengénk, ideje kipróbálnunk a dobozolós technikát. Ennek az a lényege, hogy előző nap összeállítjuk, mit fogunk másnap fogyasztani. Így garantáltan nem hagyunk ki egy étkezést sem, és az is biztos, hogy nem leszünk farkaséhesek. Ha belejövünk, akár egy este alatt összerakhatjuk a heti menünket, így nemhogy időt pazarolnánk, egyenesen órákat nyerhetünk magunknak. Az eredményről nem is beszélve!

Idény szerinti zöldségek
Nyáron könnyű friss zöldségeket vásárolni, ősszel és télen viszont már nem ennyire egyszerű a helyzet. Ha nem használtuk ki a nyári adta lehetőségeket, akkor válasszunk mirelit zöldségeket, illetve nézzünk körül a szezonális kínálatban! Válasszunk tököt, káposztát, padlizsánt és persze savanyúságokat, amik tele vannak C-vitaminnal is!

Fitness healthy salad

A megfelelő alvás elengedhetetlen
Sokan bizony lebecsülik az alvás és a megfelelő pihenés fontosságát! A legkönnyebb módja a fogyásnak, ha időben lefekszünk és kialusszuk magunkat, hiszen így elkerülhetjük az esti falási rohamokat! Szóval ahelyett, hogy mindenáron sokáig fennmaradnánk, tévéznénk (és közben nassolnánk), engedjünk a természetnek, és lazítsunk! Ebben segítségünkre lehet egy forró fürdő és némi illatgyertya, vagy aromaterápia, ami után garantáltan könnyebben merülünk pihentető álomba!