Radírozzuk le a tél nyomait!




Végre felbukkantak az első tavaszi napsugarak! Hurrá! Már csak az kell, hogy egy kicsit mi is összekapjuk magunkat, és készüljünk fel a tavaszra. Mert nem elég csak a nagykabátot lecserélni a ballonra vagy bőrdzsekire, sutba dobni a csizmát a tornacipő meg a magassarkú kedvéért, kívül-belül szükség van a megújulásra!

Tippünk lehetne ezer is, de most éppen 3 fontos dolgot emelnénk ki. Kicsit változtassunk a szokásainkon és máris tettünk valamit magunkért!

1. Kezdjünk el mozogni! Ahogy kevesebb rajtunk a ruha, rögtön erősebb lehet a késztetés arra is, hogy a télen esetleg felkúszott felesleges grammokat (huhh…) ledolgozzuk magunkról. De ha nincsenek is ilyenek, a mozgásszegény hétköznapok meg a téli megfázásos nyavalyák miatt tuti kevésbé érezzük magunkat fittnek. Jó hír: az állóképesség elég hamar visszanyerhető, és nem kell okvetlenül rögtön komoly edzésbe kezdenünk. Persze, ha valaki sportol, akkor folytassa bátran az aerobikot, pilatest, jógát, de ha tényleg semmit, akkor már az is nagy változás lesz, ha mostantól minden nap koncentráltan sétálunk legalább napi félórát, egy órát, a lehetőségeink szerint! Ha pedig előkerülnek a rollerek, bringák, már a gyerekeknél is, akkor vegyük elő a sajátunkat is, vagy szerezzünk be egyet, és guruljunk, gördüljünk a szabadban! Pikkpakk fittebbnek fogjuk érezni magunkat!

2. Változtassunk az étkezéseinken! Télen több kalóriára van szükség, és a szervezet egyszerűen kívánja a komolyabb étkeket. Több szénhidrát csúszik le valahogy, meg jobban esnek a hideg napokon a tartalmas kaják. Most viszont eljött a könnyű tavaszi fogások ideje. Mi is gyakran adunk tippeket, de találjátok meg a kedvenc gasztrooldalatokat, és onnan töltekezzetek ötletekkel, ha kifogytatok volna. Egyetek-vegyetek bátran több zöldet, több zöldséget. Fedezzetek fel új kombinációkat is bátran! Jön nemsokára a spárga, de addig is van brokkoli, spenót, jönnek a hazai retkek, paradicsomok, színpompásan, ropogósan, illatosan! Az egyik legértékesebbnek tartott zöldségről se feledkezzünk meg: komoly E- és C-vitamin-forrás az avokádó, tele telítetlen zsírsavakkal, egy kis újhagymával, paradicsommal, chiliszósszal, lime-lével egy remek, könnyű köret vagy önálló saláta bármikor.

3. És hát az arcbőrünkről se feledkezzünk meg! A fényhiányt, a fűtést, a hideg levegőt az arcbőrünk is megsínylette, nem kérdés. És tudjuk jól, hogy igazán szép és táplált bőr csak úgy érhető el, ha biztos alapokra építünk. A Yamuna avokádós arcradír segítségével a tél minden emlékétől megtisztíthatjuk az arcunkat. A mandulaőrlemény kíméletesen, de eredményesen radírozza a bőrt. A termékben található varázslatos olajak pedig táplálnak, regenerálnak, hidratálnak és puhítanak is. Az avokádó fantasztikus hatását olajként csempészték a radírba, kerül mellé egy kis makadámdió-olaj és aloe vera-kivonat is, így a bőrnyugtató hatás mellett azonnal megújult hámsejteket is kaphatunk. Emellett A- és E-vitamin, betain és a méz csodás esszenciája segít abban, hogy a bőrünk még üdébb legyen. A fantasztikus illat grátisz jár a hatás mellé, és ami jó hír, ezt a terméket hetente akár többször is alkalmazhatjuk, hogy néhány nap alatt energikusabbá, frissebbé váljon az arcbőrünk is és boldogan nézzünk a tükörbe, illetve a tavasz elé is! 

Szóval lányok, asszonyok, anyukák, nagymamák, rajta, tüntessük el a tél nem kívánt nyomait, testi-lelki radírozára fel!