Tuti tippek júniusra is




gabireka_piros1Merthogy június lett szép csöndben, még ha az időjárás, kedves barátunk, nem is ezt az arcát mutatja nekünk. A tegnap is nyomokban tartalmazott csak napfényt, jutott eső, sőt jégeső is ide-oda, de hát ettől függetlenül hivatalosan ez mégiscsak már nyár! Annak minden örömével és hátrányával együtt. Hátrány lehet például, ha valaki ellazsálta a tavaszt, és nem gondolt előre arra, hogy vészesen közeleg – reméljük legalábbis – a bikiniszezon. De sebaj, átgondolt étrenddel és megfelelő mennyiségű mozgással még minden orvosolható. Pláne így, hogy némi haladékot is kaptunk… :-)

A június beköszöntét az is jelzi, hogy megjelent a Diéta és Fitnesz magazin aktuális lapszáma, amelyben – és ez itt most nem a reklám helye – ismét két oldalon olvashattok tőlünk is. De természetesen a lap most is telistele van jobbnál jobb olvasnivalókkal, tippekkel, receptekkel, úgyhogy szokás szerint most szemezgetünk belőle egy kicsit.

A fogyókúra-dossziéban egy kéthetes dietafitnesz_juniusméregtelenítő kúrához kapunk útmutatót. Reggeli rituálé lehet például, ha egy citrom kifacsart levével vagy almaecettel kezdjük a napot. Langyos vízbe téve, éhgyomorra kortyoljuk el. Ez elsőre lehet, hogy nem tűnik túl jó ötletnek, de mindkettő megindítja az emésztést és a méreganyagok eltávozását is. Szó szerint felébreszti a szervezetet. Ezután indulhat a nap. Mintaétrendet is kapunk, méghozzá extra tippekkel színesítve. Például tudtátok-e, hogy minél intenzívebb egy étel vagy ital íze, annál jobban telít, laktat? Így ne féljünk a chilitől, a borstól, akár ivóleveket is ízesítsünk vele bátran. Ha nagyon éheznénk, remek mankó lehet, ha megfőzünk egy fazék zöldséglevest, ezekből a zöldségeket megehetjük ebédre, a leszűrt levét pedig langyosan elkortyolgathatjuk, ha kitörne rajtunk az éhség. Ezt a méregtelenítő diétát, amelyhez sok zöldség és gyümölcs kell, tényleg most, a nyári szezon elején érdemes leginkább végezni. Négy gyakorlott diétázó hölgy ad gazdaságos fogyókúrához tippeket saját tapasztalatai szerint, de ehhez is kapunk konkrét, kézzelfogható ötleteket is, és még olyan remek recepteket is, amelyeket tíz perc alatt az asztalra lehet varázsolni.

dietafitnesz_junius1Megtudhatjuk, hogy a cellulit elleni küzdelemben milyen finomságok segíthetnek bennünket, ki hitte volna, hogy az alábbi élelmiszerek rendszeres fogyasztásával igenis hatékonyabban vehetjük fel a harcot a narancsbőr ellen: szeder, hajdina, cseresznye és piros szőlő. És hogy miért? Mivel bioflavonoidban gazdag, értékes vitaminforrásokról van szó. És azt például tudtátok, hogy a sör nemcsak folyékony kenyér, hanem az egyik legjobb hidratáló is, amelyből remek arcpakolás is készíthető? Na ugye! Az ehavi Diéta és Fitnesz ezt a titkot is leleplezi, de emellett még további, otthon könnyedén és fillérekből elkészíthető arcápoló készítmények rejtélyét is elárulja. De ha már gyümölcs és zöldség, akkor a házi befőzésre is van javaslat.

Kapunk tippeket otthoni edzésprogramhoz, olvashatunk gyulladáscsökkentő élelmiszerekről, megtudhatjuk mi az a Színcoaching (itt az Anyakanyaron is láthattatok erről már egy kisfilmet), körömlakk-divatról és napozásról is esik szó, és tényleg nehéz lenne itt felsorolni minden érdekes olvasnivalót. Az ehavi címlaplány, Horváth Éva, aki szintén elárulja, mitől marad formában és hogy csinálja, hogy mindig ragyogóan néz ki.

Szóval, ha van magazin, amelyet tényleg szívből ajánlunk, akkor az ebben a hónapban is a Diéta és Fitnesz, tele érdekes,  hasznos írásokkal, receptekkel. Keressétek az újságárusoknál vagy fizessetek elő a lapra! Nem fogjátok megbánni!

Puszi: Gabi és Réka