Intenzív bikini program – SOS fogyókúrás tippek




Elindultak a várva várt szabadságolások, tervezzük a nyaralást, nyakunkon a bikini-szezon… ilyenkor július végén, augusztus elején van az az időszak, amikor mindenki SOS diétás trükköket keres, hogy vajon rövid idő alatt mitől nézhetne ki még jobban a kiszemelt bikinijében. Nos, ha Ti is az utolsó percekre hagytátok a fogyókúrát, akkor érdemes elolvasnotok a tippjeinket!

Felejtsétek el a nassolnivalókat!
Sajnos nincs mese, ha fogyni szeretnétek, akkor nem nassolhattok – legalábbis nem egészségtelen finomságokat. Tudjuk, hogy nagy a kísértés, hiszen a fagyi, a lángos és a koktélok is nagyon csábítóak, de ha el szeretnétek érni a kitűzött célt, bizony nem árt, ha ezeket mellőzitek, különösen esténként! Persze, ez nem jelenti azt, hogy éheznetek kell, csupán legyen rendszer az életetekben!

  1. Étkezzetek rendszeresen! Legyen kiegyensúlyozott a tápanyagbeviteletek, így elkerülhetitek az éhségrohamokat.
  2. Egyetek minél több szezonális friss, nyers zöldséget (uborkát, paradicsomot, cukkinit) és válasszatok rostban gazdag ételeket!
  3. Érdemes odafigyelnetek, hogy némely gyümölcsnek igen magas a cukortartalma, így nem mindegy mikor fogyasztjátok ezeket!
  4. Hosszútávon az a leghatékonyabb, ha elhagyjátok az egészségtelen étkezési szokásokat, de addig is sokat fogyhattok, ha csökkentitek az eddigi adagjaidat. Használjatok kisebb méretű tányért vagy desszertes tálkát!
  5. Ne essetek túlzásba! A koplalás nem jó módja a fogyásnak. Számoljatok utána az alapanyagcserédnek, és ehhez igazítsátok a diétátokat.

14 napos intenzív program fehérjével

Ha rövid idő alatt szeretnétek látványos súlycsökkenést elérni, valamilyen közelgő esemény miatt (esküvő, nyaralás), akkor ez a Ti programotok! Handl Tamara, szakmai vezető elárulta, miben rejlik a kúra sikere. „Az első napon alapos nagytakarítást javasolt végezni a szervezetben, melynek következtében a diéta során a tápanyagok hatékonyabban fel tudnak majd szívódni. A diéta során rendszeresen fogtok étkezni, így nem lesznek falási rohamaitok. A 14 nap alatt az anyagcserétek egy ideálisabb ritmust vesz fel. A szervezet feltöltődik vitaminokkal, de a legjobb, hogy mindeközben folyamatos zsírbontó állapotban van. A Turbó Diéta® módszer egyik legfontosabb tulajdonsága, hogy a fogyás elsősorban zsírból, nem vízből és nem izomból történik! Pont onnan, ahonnan a legtöbb nő fogyni szeretne!”

Hagyjátok el a cukrot!

Amennyiben a kalóriacsökkentés a cél, de imádjátok az édes ízeket, ideje lecserélni a hagyományos cukrot. Tudtátok, hogy léteznek olyan természetes édesítők, amik nem tartalmaznak kalóriát? Ilyen például a stevia vagy az eritrit! Meglátjátok, ezeknek a termékeknek semmi mellékízük nincs, tökéletesen édesítenek, és segítségükkel igazán könnyen megszabadulhattok néhány felesleges kilótól.

Fehérje diéta
A fehérje diéta lényege az, hogy az étrendetekben megváltoztatjátok a tápanyagbeviteli arányokat: kevesebb szénhidrátot, és sokkal több fehérjét esztek, ezzel támogatva az izomzat megtartását és a zsírégető folyamatokat. Ezt a tápanyagbeviteli arányt nagyon egyszerűen elérhetitek egy magas fehérjetartalmú étkezést helyettesítő fehérje turmixporral. Fontos szem előtt tartani, hogy legalább 40 % fehérje- és 35% szénhidráttartalmút válasszatok az étkezés helyettesítésére. Tudtátok, hogy van olyan Turbó Diéta fehérje turmixpor, ami elérhető már laktóz-és gluténmentes verzióban is?

Reformáljátok meg a vacsorát!
Ha csak egy valamin változtattok, akkor az a vacsorátok legyen! Próbáljátok legalább 2-3 órával elalvás előtt elfogyasztani, illetve törekedjetek arra, hogy minél kevesebb szénhidrátot tartalmazzon. Vacsorára tökéletes bármilyen saláta, sovány hús, zsírszegény tejtermék, tojás. Ezeket természetesen kombinálhatjátok is egymással, hogy ne unjátok meg őket idő előtt. És még egy ötlet a változatosság jegyében: fűszerezzetek minden nap máshogy!

Sok sikert az idei bikini-szezonhoz!