5 tipp, hogyan lendülj bikiniformába




Itt a strandszezon, és sokaknak ez bizony ismét fejtörést okoz. Aki még csak a nyár későbbi részében nyaral, még mindig összekaphatja magát, hogy jól mutasson a bikinijében. Sólyom Enikő edző, testszobrászt kértük meg, hogy adjon nekünk néhány hasznos tanácsot.

solyom enikoHol meleg van, hol hideg, de az igazi strandidő még nem jött el. Sokaknak szerencsére. Mert ugye, ha nem vagy megelégedve az alakoddal, és ráébredtél, hogy nyakadon a szezon… erre van néhány tippem a számodra. Ezekre a dolgokra figyelj néhány hétig és a július végi nyaralásra már sokkal jobban fogsz kinézni!

(Persze a hatékonyság attól függ, mennyire hanyagoltad el egész évben magad, illetve, mennyire tartod be a tanácsaimat…

Mindenki tudja, hogy az igazán jó formát a szorgalmas életmódváltás adja…tehát ideje Neked is tenni valamit!)

  1. Fejezd be a gyorséttermek és a cukrászdák látogatását, mert azzal a sok „szeméttel” nem tömheted magad, ha tényleg fontos az alakod a számodra és te is fontos vagy magadnak…ugyan ez vonatkozik a cukros üdítőkre és az energiaitalokra is.
  2. Próbálj inkább kevesebbet, minőségibbet, rostdúsabbat enni 4x-5x naponta. Így felgyorsul az anyagcseréd, ami azért a cél érdekében elég jó dolog!
  3. Igyál sok folyadékot ! Főként vizet, teákat, gyógyteákat… a csalánteának pl. méregtelenítő hatása van… engedd a felesleges úszógumit!
  4. Kezdj el sportolni, de most már rendesen! Az erőkifejtés által feszesebb, formásabb testre tehetsz szert, arról nem is beszélve, hogy amint megtapasztalod a mozgás áldásos hatását, nem fogsz lemondani róla. Nem mellesleg rá fogsz jönni, hogy nem mérgezheted azt a testet, amiért megdolgoztál…szentségtörés lenne. A tested a templomod!
  5. Masszíroztass! A masszázs által lelazulsz, jó hatás éri a megdolgozott izmaidat, és nem utolsó sorban ez is segíti a méregtelenítést. Ugye, nem mérgesen akarsz nekiindulni a nyaralásnak?

bikiniszezon

+ 1 tuti tipp

Tényleg formába akarsz lendülni? Akkor felejtsd el a liftet, az autóval való közlekedést és irány minden nap a lépcső. Ennek a legáldásosabb a hatása a farizmokra nézve, így tessék lépegetni felfelé. Ha még jobb és gyorsabb eredményt szeretnél elérni, akkor vedd duplán a fokokat, haladj kettesével. Budapestiek nyugodtan lépcsőzzenek fel minden nap a Várba… csak odaérve a fagyizást felejtsék el!

Ez a módszer hatásos. De csak akkor, ha minőségi ételeket fogyasztasz, szakemberrel, rendszeresen edzel, és ha legalább hetente elmész masszíroztatni.

Sok sikert kívánok Neked! 

Sólyom Enikő edző, testszobrász

https://www.facebook.com/SolyomEnikoOldala